ذائقه رسانه ای مردم ایران
در این طرح نظرسنجی تالش میشود ذائقه رسانه ای
ایرانی در ســه محور تولیدات خبری، روایتی و موســیقی مورد بررسی قرار
گیرد. تولیدات خبری مبتنی بر اصل اگاهی بخشــی در رســانه ها اســت و
برای سنجش این اصل تلاش میشود ژانرهای خبری و وسیله ارتباطی
)رســانه ای( کــه مخاطــب بــرای دســتیابی بــه ژانرهــای مدنظــرش از آن
اســتفاده میکند کشــف شــود و در ادامه در حوزه تولیدات روایی )یعنی
فیلم و سریال( و موسیقی که مبتنی بر اصل سرگرمی در دنیای رسانه ای
کنونــی اســت ژانــر مصرفــی مخاطــب ایرانــی در کنــار روش دســتیابی بــه
تولیدات بررســی میشــود.
اطلاعات تکمیلی
| فیلد |
مقدار |
| وبسایت سازمان |
farhang.gov.ir |
| کارشناس مسئول داده |
الهام مفیدی |
| سمت کارشناس مسئول داده |
کارشناس |
| تلفن مسئول داده |
09128137655 |
| پست الکترونیکی مسئول داده |
e.mofidi@farhangmail.ir |
| آدرس سازمان مسئول داده |
میدان بهارستان- خیابان کمال الملک- وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی |
| شهر |
تهران |
| استان |
تهران |
| نسخه |
|
| شناسه فراداده |
|
| تاریخ نشر |
1403-7-29 |
| تاریخ بازنگری |
|
| وضعیت رکورد |
|
| زبان |
|
| نرخ به روزرسانی |
|