بررسی نقاط و مناطق بحرانی در روسازی های بتنی تحت بارهای وارده در سطوح پروازی فرودگاه
با ایجاد درز در روسازی های بتنی جهت کنترل ترک های انقباضی و انبساطی و اجرایی، پیوستگی بین دال ها کاهش می یابد و این پیوستگی توسط میلگردهای دوخت و انتقال تا حد زیادی کنترل می شود. این درزها که نقاط بحرانی در روسازی های بتنی است با اعمال بارهای بهره برداری باعث تغییر شکل دال ها و درنهایت تنش و شکست در روسازی بتنی می شود.
اطلاعات تکمیلی
| فیلد |
مقدار |
| وبسایت سازمان |
|
| کارشناس مسئول داده |
مهیا حاج باقری |
| سمت کارشناس مسئول داده |
|
| تلفن مسئول داده |
|
| پست الکترونیکی مسئول داده |
|
| آدرس سازمان مسئول داده |
|
| شهر |
ری |
| استان |
تهران |
| نسخه |
|
| شناسه فراداده |
00794bad-d79f-45b1-9dae-f75b24a562a8 |
| تاریخ نشر |
1399-06-01 |
| تاریخ بازنگری |
1399-06-01 |
| وضعیت رکورد |
اتمام یافته |
| زبان |
فارسی |
| نرخ به روزرسانی |
به میزان نیاز |