شیوه نامه اجرایی رویش (فصل دانایی) ویژهی اعضا و دانش آموزان با نیازهای ویژه مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معلمان سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور1403-1404
تحقق اهداف کمی و کیفی تعلیم و تربیت در حوزه دانش آموزان با نیازهای ویژه علاوه بر آموزشهای رسمی مدارس در
قالب فعالیتهای فوق برنامه و آموزشهای متنوع فرهنگی، هنری و مهارتی در زمان اوقات فراغت آنها میسر میشود . با
عنایت به تفاهمنامه منعقده و در راستای اجراییسازی آن، فراخوان رویش( فصل دانایی) با همین رویکرد، جهت توانمندسازی،
آگاهی بخشی و غنیسازی اوقات فراغت فرصتی را در اختیار مخاطبان قرار داده است.
امید است با اجرای این فراخوان و بسط آن در آینده بسترهای مناسبی برای کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه جهت ورود
به عرصه جامعه و زندگی مطلوب در کنار سایر افراد فراهم گردد.
اطلاعات تکمیلی
| فیلد |
مقدار |
| وبسایت سازمان |
https://kpf.ir |
| کارشناس مسئول داده |
عطیه مددی نژاد |
| سمت کارشناس مسئول داده |
کارشناس بهره وری |
| تلفن مسئول داده |
021-84014 |
| پست الکترونیکی مسئول داده |
pm.it@kpf.ir |
| آدرس سازمان مسئول داده |
تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی شماره 24 و 26 |
| شهر |
تهران |
| استان |
تهران |
| نسخه |
|
| شناسه فراداده |
|
| تاریخ نشر |
1404-06-23 |
| تاریخ بازنگری |
1404-06-23 |
| وضعیت رکورد |
|
| زبان |
فارسی |
| نرخ به روزرسانی |
|